Logisztikai szolgáltatások
Társaságunk a raktározási munkafolyamatokhoz szükséges fizikai állományt is biztosítja megrendelői számára. Ide tartoznak a rakodógép kezelők, magasemelősök, komissiósok, raktári kisegítők, de igény szerint ellátjuk a közvetlen raktári adminisztratív feladatokat is.
Ezen túlmenően a végellenőrzéshez és a vagyonbiztonság fenntartásához társaságunk biztosítja a vagyonőri személyzetet, melyet a raktári állománytól teljesen elkülönülve kezelünk.
Összefoglalva a kiszervezés során az alábbi feladatokat látjuk el:
Raktározás
- Lerakodás és áruátvétel a mennyiségi és minőségi elvárásokat szem előtt tartva.
- A rendszerutasításokat betartva bevételezés, kitárolás, majd tehergépjárműre történő felpakolás, felügyelet és utólagos kontrolling mellett.
- Cross docking folyamatkezelés.
- Termékre, és címre komissiózás.
- Magasértékű (HVGC) nonfood termékek (raktárak) teljeskörű biztonsági kezelése.
- A raktárban az adminisztratív feladatok a megbízó saját rendszerén, vagy a cégünk raktárirányító rendszerén.
Értéknövelő szolgáltatások
- Fóliázás és címkézés,
- Újracsomagolás,
- Promóciós egységek készítése,
- Összecsomagolás (co-packing),
- Kitting (előszerelés).
Logisztikai biztonság
- Vagyonőri /RF/ végellenőrzés,
- Teljeskörű logisztikai szemléletű biztonságtechnikai megoldások,
- Árufelügyelet /raktározott, illetve kiszállításra váró/,
- Gépjárművek be-kiléptetése, jogosság ellenőrzés,
- Személyek be-kiléptetése, jogosultság ellenőrzés,
- Leltár felügyelet,
- Készletellenőrzés,
- Reklamáció vizsgálat.
Miért gazdaságos mindez az Ön számára?
A logisztikai cégeknél alkalmazásban lévő fizikai állomány viszonylag nagy többletmunkát, többletköltséget jelent a HR tevékenységekhez kapcsolódó adminisztráció miatt. Nem beszélve a fluktuáció következtében feladott álláshirdetésekről, interjúztatásokról, valamint a betanításokra fordított időről.
Idényszerűen jelentkező probléma a cégeknél a szabadságolások időszaka, mivel többlet energiát jelent egy eseti új munkaerő beindítása. Természetesen a betegállományok, hosszabb munkaerőkiesés is nagy költséget jelent a foglalkoztatónak.
Abban az esetben, ha a raktári személyzetet cégünk delegálja az Önök számára, úgy a munkáltatói jogokat mi gyakoroljuk a dolgozók felett. Ezzel minden adminisztrációs terhet átvállalunk és folyamatosan biztosítjuk a munkaerő llátást. Nem kell Önöknek gondoskodni a szabadságolások, betegállományok miatt kieső dolgozók pótlásáról, valamint azok bérterheiről.
Szolgáltatásainkról kontrollálható pénzügyi terveket készítünk a rendelkezésre álló adatok alapján, ezáltal megrendelőnk akár egy éves előrelátható fix raktározási költséggel számolhat, nem kell a költségeire bizonyos többlet százalékot számolnia.
Amennyiben logisztika központjuk, gyártóegységük raktárában egy-egy leltár felvétele után valamilyen oknál fogva hiányt állapítanak meg, az minden esetben az Önök vesztesége. Nem beszélve arról, hogy a leltárkor keletkezett veszteséghez hozzá kell írnia a foglalkoztatott vagyonőrök leltárciklusra eső már kifizetett összeg bizonyos százalékát is, mivel a vagyonőri cég az ellenőrzések pontatlansága miatt keletkezett veszteséget általában nem téríti meg.
Kiemelt őrzési területekre, illetve bizonyos létszám felett díjmentesen függetlenített területi vezetőt biztosítunk.
A védendő logisztikai raktárakban a területi vezetők napra készen ismerik az ott zajló disztribúciós folyamatokat. Feladataik közé tartozik a vagyonőrök és a logisztikai munkafolyamatokat végző személyzet irányítása és ellenőrzése.
Vagyonőreink napi tevékenységéről a területi vezetőnk részletes jelentést készít, amit naponta elektronikus formában a Megrendelő képviselőjének rendszeresen továbbít. A napi jelentések tartalmazzák a területen történt események részletes leírását, a kivizsgálások eredményét, statisztikákat stb.
A raktári feladatokat végzők tevékenységét a kidolgozott teljesítménymérés alapján értékeli és intézkedéseket hoz az optimális humánerőforrás-kihasználtság eléréséhez.