Logisztikai szolgáltatások
                        
 


 

 

Társaságunk a raktározási munkafolyamatokhoz szükséges fizikai állományt is biztosítja megrendelői számára. Ide tartoznak a  rakodógép kezelők, magasemelősök, komissiósok, raktári kisegítők, de igény szerint ellátjuk a közvetlen raktári adminisztratív feladatokat is.

Ezen túlmenően a végellenőrzéshez és a vagyonbiztonság fenntartásához társaságunk biztosítja a vagyonőri személyzetet, melyet a raktári állománytól teljesen elkülönülve kezelünk.

Összefoglalva a kiszervezés során az alábbi feladatokat látjuk el:

 Raktározás 

  • Lerakodás és áruátvétel a mennyiségi és minőségi elvárásokat szem előtt tartva.
  • A rendszerutasításokat betartva bevételezés, kitárolás, majd tehergépjárműre történő felpakolás, felügyelet és utólagos kontrolling mellett.
  • Cross docking folyamatkezelés.
  • Termékre, és címre komissiózás.
  • Magasértékű (HVGC) nonfood termékek (raktárak) teljeskörű biztonsági kezelése.
  • A raktárban az adminisztratív feladatok a megbízó saját rendszerén, vagy a cégünk raktárirányító rendszerén.

 

Értéknövelő szolgáltatások

  • Fóliázás és címkézés,
  • Újracsomagolás,
  • Promóciós egységek készítése,
  • Összecsomagolás (co-packing),
  • Kitting (előszerelés).

 

Logisztikai biztonság

  • Vagyonőri /RF/ végellenőrzés,
  • Teljeskörű logisztikai szemléletű biztonságtechnikai megoldások,
  • Árufelügyelet /raktározott, illetve kiszállításra váró/,
  • Gépjárművek be-kiléptetése, jogosság ellenőrzés,
  • Személyek be-kiléptetése, jogosultság ellenőrzés,
  • Leltár felügyelet,
  • Készletellenőrzés,
  • Reklamáció vizsgálat.

 

Miért gazdaságos mindez az Ön számára?

A logisztikai cégeknél alkalmazásban lévő fizikai állomány viszonylag nagy többletmunkát, többletköltséget jelent a HR tevékenységekhez kapcsolódó adminisztráció miatt. Nem beszélve a fluktuáció következtében feladott álláshirdetésekről, interjúztatásokról, valamint a betanításokra fordított időről.

Idényszerűen jelentkező probléma a cégeknél a szabadságolások időszaka, mivel többlet energiát jelent egy eseti új munkaerő beindítása. Természetesen a betegállományok, hosszabb munkaerőkiesés is nagy költséget jelent a foglalkoztatónak.

Abban az esetben, ha a raktári személyzetet cégünk delegálja az Önök számára, úgy a munkáltatói jogokat mi gyakoroljuk a dolgozók felett. Ezzel minden adminisztrációs terhet átvállalunk és folyamatosan biztosítjuk a munkaerő llátást. Nem kell Önöknek gondoskodni a szabadságolások, betegállományok miatt kieső dolgozók pótlásáról, valamint azok bérterheiről.

Szolgáltatásainkról kontrollálható pénzügyi terveket készítünk a rendelkezésre álló adatok alapján, ezáltal megrendelőnk akár egy éves előrelátható fix raktározási költséggel számolhat, nem kell a költségeire bizonyos többlet százalékot számolnia.

 

Amennyiben logisztika központjuk, gyártóegységük raktárában egy-egy leltár felvétele után valamilyen oknál fogva hiányt állapítanak meg, az minden esetben az Önök vesztesége. Nem beszélve arról, hogy a leltárkor keletkezett veszteséghez hozzá kell írnia a foglalkoztatott vagyonőrök leltárciklusra eső már kifizetett összeg bizonyos százalékát is, mivel a vagyonőri cég az ellenőrzések pontatlansága miatt keletkezett veszteséget általában nem téríti meg.

Kiemelt őrzési területekre, illetve bizonyos létszám felett díjmentesen függetlenített területi vezetőt biztosítunk.

A védendő logisztikai raktárakban a területi vezetők napra készen ismerik az ott zajló disztribúciós folyamatokat. Feladataik közé tartozik a vagyonőrök és a logisztikai munkafolyamatokat végző személyzet irányítása és ellenőrzése.
Vagyonőreink napi tevékenységéről a területi vezetőnk részletes jelentést készít, amit naponta elektronikus formában a Megrendelő képviselőjének rendszeresen továbbít. A napi jelentések tartalmazzák a területen történt események részletes leírását, a kivizsgálások eredményét, statisztikákat stb.

A raktári feladatokat végzők tevékenységét a kidolgozott teljesítménymérés alapján értékeli és intézkedéseket hoz az optimális humánerőforrás-kihasználtság eléréséhez.

 

 

 

 



 

 





Székhely:
2161 Csomád, József Attila u. 73.

Tel / Fax:
06-1-291-5340




Telephely:
1181 Budapest Közdűlő út 1-3.

Mobil:
+36-30-158-2623





    


A böngészési élmény fokozásáért ez a weboldal sütiket (Cookie) használ. További információ.